cursor

Tuesday, 15 July 2014

=all about pasum 1=

hi assalamualaikum...
kite nak citee..hehe,pasai pasum^^
alhmdulillah dah nak dekat 2 bulan kat sini.2bulan yg penuh adventerous.hee
dlm masa 2 bulanlah ad MHS,test,lab paling xtahann,kene pindah..paham2 jela.bila da selesa,nk pindah tu rasa berat.nak buat camne kan.dah xdapat jumpa da medical student.

kat sinilaa kita duduk.kk6.belakang tu PPUM.pusat perubatan um

nak ke tgk gambar wktu mhs?hehe,xnaklaa,maluu woi.comot momot,hehe
tapi kann yg paling best wktu mhs tu,tarian xi shua shua .hehe
yg pmpuan tu bolela nari ngan kawan2 dlm bilik,kat luar xyah beriye sgt mnari.hee 

sila dengar sampai habis,ni waktu batch 2013/14,time kitorang xde malam penutup,sbb canselor UM 
mangkat.
kitorg nari ni wktu mhs stiap kali start activity/acara cmtu.xdapat rasai malam penutup :(konon hee

ni la fp kitorang,byk tau psediaan dyorg buat utk mlm pnutup,tapi tpaksa dbatalkan.
kesian dyorg.
byk video masa latihan dyorg,check it out.:)


first day daftar.hehe,nangis terok gile.poyo je smua ni.hee
kitorang kat sini kene bahagi 2 kelas,hayat 1&2,dalam satu kelas tu ad dalam 3 kumpulan,tula kump tutorial,lab smua tu.tapi kumpulan lab dgabungkan,contoh kump X utk lab..kalau tutorial dbhagikan X1 X2 X3 cmtu.
dalam kelas tutorial ad 19 org je,sbb ramai pegi jpa mara,pastu dyorg kata nnti kene rombak balik.

ni X2 :)
selambe je dalam lab cenggini,kump lain tgah discuss.
pastu demo tegur,kikiki

gmbar kelas i,hehe
wktu ni ramai blm kluar lagi.tula nmpak ramai ni.

search dayah yg manee.hehe.


da campur2 dah cite ni,hehe.nnti ad masa sambung lagi ea .byee.........













6 comments:

thinkquanuts said...

Assalamualaikum akak saya dapat asasi sc fizikal..tapi saya nak tukar ke asasi sc hayat..boleh ke?

thinkquanuts said...

Assalamualaikum akak saya dapat asasi sc fizikal..tapi saya nak tukar ke asasi sc hayat..boleh ke?

ღسيتي نورهدايهღ said...
This comment has been removed by the author.
ღسيتي نورهدايهღ said...

waalaikumussalam dik,ade je yg tukar,tapi biasa yg tukar hayat ke fizikal yg boleh,tapi xpe,tgk la batch adik ramai x hayat,mungkin dy longgarkan,papepun rajin tye mentor,:)

ღسيتي نورهدايهღ said...

waalaikumussalam dik,ade je yg tukar,tapi biasa yg tukar hayat ke fizikal yg boleh,tapi xpe,tgk la batch adik ramai x hayat,mungkin dy longgarkan,papepun rajin tye mentor,:)

thinkquanuts said...

Okay terima kasih akak (: